KONFERENCJE SPA & WELLNESS LUKSUS w dobrym tonie

/KONFERENCJE SPA & WELLNESS LUKSUS w dobrym tonie
logo[1] 55 239 43 35
biuro@variustur.pl

KONFERENCJE SPA & WELLNESS LUKSUS w dobrym tonie

2018-05-17T13:44:08+00:00

Witamy Serdecznie!

Z przyjemnością chcielibyśmy zaoferować Państwu organizację szkoleń i konferencji w dowolnym miejscu w kraju , całej Europie oraz Świecie.

Wszystkie usługi organizowane przez BIURO PODRÓŻY VARIUSTUR łączy opieka wykwalifikowanych pracowników, odpowiedni dobór hotelu, sali konferencyjnej, cateringu/restauracji i środka transportu, która jest dostosowana do wymagań oraz potrzeb Państwa firmy.

Mamy wieloletnie doświadczenie w organizacji wycieczek, wczasów, imprez biznesowych, pielgrzymek i innych imprez. Osobiście odwiedziliśmy wszystkie polecane miejsca, sprawdziliśmy oferowane hotele oraz restauracje. Wszystko, by czuwać nad sprawną organizacją i przebiegiem wyjazdu.

Prosimy mieć na uwadze, że Państwo decydują o wszelkich szczegółach, a przedstawiony program można w dowolny sposób modyfikować i dostosować do charakteru szkolenia/firmy.

Możemy również zorganizować wyjazdy w dowolnie wybrane miejsce w Polsce , Europie i Świecie o wybranym przez Państwa charakterze np. konferencje połączone z wypoczynkiem SPA & WELLNESS lub atrakcyjnymi wycieczkami jednodniowymi.

Organizujemy zagraniczne wyjazdy integracyjno – szkoleniowe dla kierownictw i pracowników firm. Organizowane są one dla podmiotów, które chciałyby z jednej strony poszerzyć wiedzę zawodową swoich pracowników o doświadczenia międzynarodowe a z drugiej strony uhonorować najlepszych, zintegrować ich i wywołać większą motywację do dalszej efektywnej pracy.

Specjalizujemy się w organizacji wyjazdów do Rosji, Litwa , Łotwa , Estonia Niemiec, Francji, Grecji, USA, Meksyku, RPA, Japonii, Argentyny, Brazylii, Australii i Nowej Zelandii, Izraela, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Tajlandii, ale imprezę motywacyjną możemy zorganizować w dowolnym miejscu na świecie.

Imprezy organizowane są dla grup od 6 osób.

Organizujemy wyjazdy na targi, kongresy i konferencje na całym świecie. Oferujemy kompleksową obsługę m.in.:

  • rezerwacje biletów lotniczych
  • rezerwacje hoteli
  • rezerwacji sali konferencyjnej
  • załatwianie formalności związanych z uczestnictwem w targach
  • rezerwacje biletów wstępu na targi
  • transport autokarem, busem lub minibusem
  • transfery na targi z hotelu oraz transfery z lotniska do hotelu
  • opieka pilota
  • usługi tłumacza
  • Pomagamy w wypełnieniu czasu wolnego i przedłużeniu pobytu.

Organizujemy dodatkowe zwiedzanie miast targowych oraz wypoczynek w kraju w którym targi się odbywają.

Specjalizujemy się w pobytach we Francji, Włoszech, Grecji, Hiszpanii,Polsce, Litwie, Rosji, Białorusi, Ukrainie , Słowacji, Węgrzech, Niemczech, Austria,  Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Izraelu, RPA ( i krajach ościennych), Argentynie, Brazylii, Japonii, Nowej Zelandii i Australii, Tajlandii, Meksyku i USA.

W USA – kraju w którym odbywa się mnóstwo targów i wystaw – możemy zapewnić pełen serwis zarówno na wschodnim jak i zachodnim wybrzeżu, w Las Vegas oraz na Florydzie.

Jeżeli planujecie Państwo wyjazd służbowy za granicę, macie kłopoty językowe, nie znacie kraju bądź miasta Waszego pobytu, a chcielibyście efektywnie i przyjemnie spędzić czas – służymy pomocą.

Nasi zagraniczni partnerzy zaopiekują się Wami. Zarezerwują hotel zgodny z Waszymi oczekiwaniami, odbiorą z lotniska, zapewnią transport, zaproponują restauracje, gdzie warto zjeść, przygotują propozycję spędzenia czasu wolnego
(wyjazdy, wycieczki, zwiedzanie), zakupią bilety wstępu nawet na trudno dostępne imprezy kulturalne.

Służyć też mogą Państwu pomocą językową w trakcie rozmów biznesowych.

Na wszystkie świadczone usługi otrzymacie Państwo fakturę.

Jeżeli chcielibyście skorzystać Państwo z naszego doświadczenia w organizacji wyjazdów za granicę oraz z naszych szerokich kontaktów międzynarodowych i wybrać się na wycieczkę w małej – towarzyskiej czy rodzinnej – grupie, w standardzie innym  jesteśmy do Waszej dyspozycji.

Możemy przygotować wyjazd do dowolnego miejsca na świecie.
Ze względu na bezpośrednie kontakty i wieloletnią współpracę szczególnie polecamy:

  • USA (cały kraj, dowolna ilość dni, również rejsy luksusowymi ale tanimi statkami po Karaibach)
  • Meksyk
  • Argentynę, Brazylię, Urugwaj
  • RPA oraz Zambię, Zimbabwe, Botswanę i Namibię
  • Zjednoczone Emiraty Arabskie ( Dubaj )
  • Australię i Nową Zelandię
  • Tajlandię, Wietnam, Kambodżę, Birmę
  • Japonię
  • Izrael
  • Cypr
  • Grecję
  • Włochy
  • Hiszpanię
  • Francję (szczególnie Paryż i Niceę)
  • Polska
  • Rosja
  • Litwa
  • Łotwa
  • Estonia
  • Białoruś
  • Austria
  • Niemcy
  • Słowacja
  • Ukraina
  • Węgry
  • itpZapewniamy wszystko co niezbędne. Od przelotów, wiz, transportu i wyżywienia, poprzez opiekę lokalnego – polskojęzycznego pilota, po ciekawe programy turystyczne gwarantujące niezapomniane wspomnienia.

Szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte /na zlecenie zakładów pracy/ organizujemy na podstawie własnej tematyki szkoleń, bądź według tematyki wskazanej przez zleceniodawcę. Proponujemy m.in:

  • Prawo Pracy oraz dokumentacja kadrowa
  • Zmiany w podatkach
  • Ubezpieczenia społeczne ( ZUS )
  • Analiza ekonomiczno-finansowa firmy
  • Zarządzanie finansami firmy
  • Finanse dla niefinansistów
  • Środki trwałe, wartości niematerialne i prawne – amortyzacja
  • Zamówienia Publiczne
  • Szkolenia z marketingu i zarządzania
  • Szkolenia z ekonomi
  • Szkolenia z Social Media
  • Szkolenia z pozycjonowania
  • Szkolenia z  grafiki
  • Szkolenia z fotografii
  • Szkolenia Turystyczne  na wychowawcę kolonijnego
  • Szkolenia Turystyczne na kierownika wypoczynku kolonijnego
  • Szkolenia Turystyczne na pilota wycieczek krajowych i zagranicznych
  • Szkolenia Turystyczne na pilota / przewodnika  wycieczek rowerowych
  • Szkolenia z Gastronomi
  • Szkolenia dla Personelu
  • Kurs – Profesjonalny menedżer gastronomii
  • Kurs menedżerski
  • Szkolenia Tajemniczy Gość
  • Doradztwo Biznesowe
  • Ponadto wszystkie szkolenia jakie realizujemy w trybie szkoleń otwartych mogą być przeprowadzone na zlecenie.

W przypadku zainteresowania naszą oferta uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny (Tel. 55/2394335 ) lub mailowy biuro@variustur.pl

Do ceny należy doliczyć podatek VAT 23%

Pozostajemy do Państwa dyspozycji i chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Znajdź nas na Facebooku!

Nasz profil w Google+

Drogi Użytkowniku,

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Co to są dane osobowe oraz jakie dane przetwarzamy?

Dane osobowe to każda informacja dotyczącą osoby fizycznej pozwalającą na określenie w sposób pośredni lub bezpośredni tożsamość tej osoby. Dane te są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów, w tym zapisywanych w plikach cookies. Przetwarzanie danych osobowych to operacje wykonywane na danych osobowych, a zwłaszcza zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie danych. Pozyskujemy następujące kategorie Państwa danych osobowych jak; dane teleadresowe oraz preferencje.

Administratorem Państwa danych osobowych jest:
P.H.U. VARIUS BOGDAN UHRYN BIURO PODRÓŻY VARIUSTUR
ul. 1 Maja 14
82-300 Elbląg
Numer NIP: 578-012-71-72

Dlaczego chcemy przetwarzać dane?

Państwa dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem umowy/wypełnionym formularzem jak i w trakcie wykonania umowy, będą przetwarzane w następujących celach:

  • realizacjiusług turystycznych
  • prowadzenia działań marketingowych
  • rozpatrywanie wniosków.

Okres przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane.

Komu możemy przekazać dane?

Państwa dane mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w związku ze zleconymi przez nas usługami, do Touroperatorów, którzy będą realizować rezerwacje o oraz podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazane również do państw trzecich na potrzeby realizacji umowy.

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?

Mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Zgoda jest niezależna od czasu w jakim Państwo korzystacie z usług, obowiązuje do jej odwołania. Udzielenie zgód oznacza możliwość otrzymywania dostosowanych do Państwa potrzeb informacji marketingowych i ofert dotyczących produktów i świadczonych usług na podany adres e-mail lub numer telefonu, jak również uprawnia do kontaktów telefonicznych.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?

Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy. Dodatkowo podstawą prawną jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielenie odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski.

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych, mają Państwo prawo wniesiania skargi do organu nadzorczego.

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, również po rozpoczęciu obowiązywania RODO (czyli po 25 maja 2018 roku).

Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, bez ich podania umowa nie może zostać zawarta.

Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i można ją wycofać w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.